« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
PROJEKT „VRIJEME ZA SEBE, TEBE, NAS“
Započele su projektne aktivnosti za učenike naše škole tijekom kojih će učenici unaprijediti osobni i socijalni razvoj te povećati kvalitetu interakcije s vršnjacima, roditeljima, školom i lokalnom zajednicom, u kontekstu posljedica/utjecaja pandemije bolesti COVID-19. Projektne aktivnosti trajat će do kraja nastavne godine, a u neke od njih bit će uključeni i roditelji. Koordinatorica projekta u našoj školi je učiteljica Hrvatskoga jezika Sanja Mamić.
U četvrtak 19. siječnja 2023. u Osnovnoj školi Bisag održan je prvi niz aktivnosti pod naslovom K(njiževni)F(ilmski)G(lumački) LAB: Prepoznaj se, izrazi se! partnerskog projekta VRIJEME ZA SEBE, TEBE, NAS.
Riječ je o različitim radionicama kojima je namjera uživljavanje u složene obiteljske situacije, odnosno sadržaje iz odabranih književnih i filmskih djela za djecu i mlade te sadržaj kazališne predstave, te kritičko promišljanje o istima, uz usvajanje novih scenskih vještina i mogućnost osobnog kreativnog izražavanja.
Tako su mlađi učenici s voditeljicom aktivnosti i svojim učiteljicama gledali prekrasan, živopisan češki igrani film PLAVI TIGAR (red. Petr Oukropec i Bohdan Sláma, 2012.) iz jedinstvene CinEd zbirke europskih/umjetničkih filmova za djecu i mlade, dok su stariji učenici sudjelovali u aktivnosti čitanja kratkih priča iz zbirke TVOJA PRIČA ZVUČI SULUDO, Silvije Šesto (izdala Semafora, 2020.), poznate lektirne autorice koja duhovito, suvremenim jezikom i stilom piše o djeci i mladima bliskim temama. Aktivnosti je vodila Juliette Janušić iz udruge SVIMA.
Učenike je oduševio dječji igrani film Plavi tigar, nastao prema istoimenoj knjizi, koji na zanimljiv način, umetanjem animiranih isječaka u igrane dijelove filma, prikazuje maštoviti dječji svijet u kojem najvažniju ulogu imaju priroda i životinje, čitanje knjiga i crtanje te pravo dječje prijateljstvo i prisni odnosi s roditeljima. Učenici su pažljivo pratili napetu radnju filma i potragu za plavim tigrom koji se pojavio u gradu i poremetio planove zlom gradonačelniku. Koliko im se svidio film pokazali su najmlađi učenici koji su sa svojom učiteljicom Snježanom Antolković odmah nakon gledanja filma crtali dojmljive filmske prizore.
Radovi učenika 1. razreda nakon gledanja i interpretacije filma.
Napete su bile i priče koje su slušali i o kojima su razgovarali učenici viših razreda. U dirljivoj Brezovitoj priči obrađuje se složena obiteljska situacija sa dementnim djedom, dok je u priči Hajd'mo malo šarat prikazano kako se može i treba oduprijeti vršnjačkom pritisku kad su u pitanju društveno neprihvatljiva ponašanja. Učenici su se složili s voditeljicom da vrijedi čitati jer u književnim djelima možemo puno naučiti u životu i ljudima, ali i o sebi samima.
INSTAGRAM OBJAVA: https://www.instagram.com/p/Cnocklyrjt-/
FACEBOOK OBJAVA: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02wVdNePGvhqsbShRspwZ5M6ygLCU9xcM5XDkkwfuGJvUx8UUQ58J2qyAEVjZwSrmXl&id=100064075903816&sfnsn=mo