« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
SVE ŠTO JE DOBRO U MENI DUGUJEM KNJIGAMA
S početkom nove školske godine ravnateljica Škole Draženka Švelec-Juričić i Učiteljsko vijeće Škole donijeli su odluku da će cijela školska godina 2014./2015. biti posvećena čitanju i knjigama.
Iz tog razloga ovogodišnji će školski kurikulum imati naziv „Sve što je dobro u meni dugujem knjigama“.
Već prvog dana nastave učenike je dočekala škola ukrašena plakatima, velikim promotivnim platnom, uređenim panoima i izložbom knjiga u predvorju škole. Razrednici su učenike upoznali s aktivnostima koje će se tijekom školske godine provoditi u školi, a sve što će se obilježavati bit će na neki način povezano s čitanjem. Također su učenicima pročitali predivno motivacijsko pismo koje je sastavila učiteljica hrvatskog jezika Sanja Mamić, a koje za cilj ima potaknuti učenike na čitanje.
Promicanje čitanja u našoj školi počelo je već prvom aktivnošću koja se provodi od početka školske godine, od 8. rujna. Toga se dana u cijelom svijetu obilježava Međunarodni dan pismenosti. Pismenost je temelj svega znanja. Na Međunarodni dan pismenosti širom svijeta promovira se pismenost i obrazovanje u cilju dostupnosti svima.
Ove su se godine Međunarodno čitateljsko društvo i NASA udružili u projektu „Uspon u pismenost – sve počinje sa 60 sekunda“. Projekt je zamišljen kao skup različitih kreativnih aktivnosti tematski vezanih uz svemir. Mi smo se odlučili za aktivnost pod nazivom „Lansirajmo ljubav prema čitanju!“ u okviru koje svakodnevno učenicima čitamo različite knjige vezane uz svemir, od slikovnica preko priručnika do romana. Svakoga dana tijekom prvog sata nastave s učenicima se naglas čita 60 sekundi. Sljedećeg dana nastavlja se s čitanjem, i tako tijekom 60 dana.
Cilj projekta je promicanje pismenosti i razvijanje vještina čitanja, pisanja, slušanja i govorenja, a prema reakcijama učenika i učitelja, vrlo je dobro prihvaćen i u našoj školi. Učenici jedva čekaju novih 60 sekundi priče i natječu se tko će sljedeći čitati naglas drugima.
Tekst i fotografije: Danijela Peček, knjižničarka