« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
PUB KVIZ POVODOM EUROPSKOG DAN JEZIKA 2024.
Europski dan jezika obilježavaju svi koji uče neki od europskih jezika diljem svijeta. Poznato je da je europski kontinent bogat najrazličitijim jezicima i narječjima, a upravo je i cilj ove manifestacije očuvanje i njegovanje tradicije i raznolikosti europskih jezika. Svake godine trudimo se na što kreativniji i zabavniji način podsjetiti naše učenike koliko je važno učenje stranih jezika i koliko su sretni što imaju priliku učiti strane jezike u školi. Učenje jezika obogaćuje nas kao osobe, razvija naštu maštu, koncentraciju i pospješuje jezične vještine kao što su čitanje, pisanje, slušanje i govorenje.
Sve navedene vještine učenici 7. i 8. razreda pokazali su na prvom PUB kvizu u našoj školi koji je održan u ponedjeljak, 25. rujna, a pripremile su ga učiteljica engleskog jezika Martina Gerin i učiteljica njemačkog jezika Anica Kukec. Pet skupina natjecalo se u poznavanju europskih jezika, zemalja, zastava, znamenitosti, glavnih gradova, pisaca, književnih likova, hrane, pa čak i glazbe. Kroz šest setova pitanja i grickalice za poboljšanje koncentracije svi su se trudili osvojiti što više bodova. Pobjednička ekipa Speedy Gonzalesi zasluženo je uživala u internacionalnoj slatkoj nagradi s osvojenih 49 bodova od mogućih 60.
Posebno smo uživali u zadnjem, kreativnom zadatku za skupljanje bonus bodova, gdje su nas učenice osmog razreda, Lillith Žerjavić i Ema Fulir ugodno iznenadile svojim nastupima. Zadatak svake skupine bio je izvesti jednu točku na stranom jeziku pred razredom. Lillith se predstavila i brojala do 40 na japanskom, a Ema nam je otpjevala ljubavnu pjesmu na francuskom.
Naravno da su osvojile 10 bonus bodova i ogroman pljesak.
Uz internacionalnu glazbu i slatkiše uspješno smo priveli kraju naš prvi PUB kviz.