preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bisag

Login
ANKETA
Na školskim izletima najviše se veselim:





    

« Studeni 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

  

              

        

 

 

 

VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NASTAVAK PROJEKTA "ČITAMO MI U OBITELJI SVI" U OŠ BISAG
Autor: Ana Derdić, 20. 1. 2017.


Škola je ustanova kojoj je temelj postojanja poticati čitanje pa tako čitamo na nastavi hrvatskog jezika, stranog jezika, povijesti, geografije… u školi stalno nešto čitamo. Tu je još i knjižnica i knjižničarka koja  stalno spominje neke nove knjige, zabavno štivo, poučno štivo, lektiru…

A što je s obitelji? Domom? Koliko djece čita kod kuće knjige po slobodnom izboru? Koliko majki i očeva, braće i sestara, djedova i baka čita?

Već šest godina nacionalni projekt „Čitamo mi, u obitelji svi“ želi upravo unutar obitelji osvijestiti potrebu za čitanjem i dobrobit koje ono donosi za obitelj kao zajednicu i za dijete kao mladu osobu čije se čitalačke navike tek formiraju.

Zbog toga se naša škola i ove godine uključila u projekt poticanja čitanja u obitelji. Dio smo velike obitelji od 128 škola diljem Republike Hrvatske u kojima će ove školske godine učenici trećih razreda svojim kućama nositi ruksak napunjen knjigama. Brojka od 4398 učenika, među kojima su i učenici naše škole, impresivna je.

Učiteljica trećeg razreda Snježana Antolković u suradnji s knjižničarkom Danijelom Peček odabrala je osam knjiga: Medalja za hrabrost; Komarac: od A do ZOO; Pijesku već oplakanom; Mama Mu u knjižnici; Zvukovi prošlosti: vitezovi; Roditeljstvo se može učiti; Umni izazovi; Od Kaštela i kamenjara Lijepom Našom sve do Vukovara, po jednu iz svake od osam ponuđenih tematskih cjelina (carstvo dječjih priča; obiteljsko druženje uz stihove, stripove i humoristične tekstove; zbirka priča, pjesama i romani za mame, tate, bake, djedove; slikovnica – obiteljska družionica; mali istraživači; odgoj djece i mladih; igrom do boljeg čitanja; etno baština). 

Projekt započinjemo 20. siječnja kada će prva učenica trećeg razreda svojoj kući ponijeti ruksak s knjigama. U ruksaku se osim knjiga nalazi i Bilježnica dojmova.

U Bilježnicu dojmova svaki će učenik napisati kraći sastavak u kojem će prenijeti svoje dojmove i osjećaje o obiteljskom čitanju. Možda se dogodio kakav zanimljiv događaj, nešto smiješno, nešto zabavno. Možda dijete voli pisati pjesme? I pjesme su dobrodošle. A roditelji mogu fotografirati jedan trenutak zajedništva te fotografiju zalijepiti u Bilježnicu dojmova na za to predviđeno mjesto.

Roditelji i članovi obitelji upoznati su s ciljevima i načinom provedbe projekta tako da se nadamo da će sa svojom djecom kvalitetno, ovog puta čitajući, provesti slobodno vrijeme. Djeca najbolje uče oponašanjem, iako ona toga nisu svjesna, stoga iskoristimo to da bismo ih usmjerili prema knjizi. Koristi su višestruke: zajedničko provedeno vrijeme – neprocjenjivo, poboljšanje  kvalitete čitanja, stečena nova znanja, razvijanje mašte, poboljšanje komunikacijskih vještina i vokabulara…

Da bi se projekt mogao provesti, potrebna je i suradnja nakladnika koji su prepoznali kvalitetu projekta te njegove dosege. Ove godine sudjeluju: Alineja, Fraktura, Hrvatsko društvo književnika za djecu i mlade, Knjiga u centru, Mentor, Mozaik knjiga, Naklada Semafora, Planetopija, Planet Zoe i Školska knjiga.

Hrvatska mreža školskih knjižničara udruga je čiji članovi volonteri provode i koordiniraju ovaj projekt na nacionalnoj razini.

        

Naša je škola i ove godine financirala kupnju knjiga za projekt za što zahvaljujemo ravnateljici Draženki Švelec-Juričić. Nakon završetka projekta knjige će postati dio knjižnog fonda naše knjižnice tako da će i svi drugi učenici te knjige moći posuditi i pročitati.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju